torsdag 20 september 2007

Höst

Hu, nu är det verkligen höst alltså... idag har det inte gjort något annat än regnat och blåst. Jag och mamma var så jävla smarta att vi inte tog med oss paraplyet när vi gick på stan.

Vi har dessutom getingar som byggt bo längst ut på husknuten - under en planka - så nu kan vi inte parkera bilen på det vanliga stället för då invaderas vi.

Aja, vi var i kungsbacka idag igen. Skulle köpt mig en jacka men att hitta någon fin i rätt storlek och för ett rimligt pris verkar vara helt jävla omöjligt! Vi var nog i varenda butik idag, och nu har vi bara ullared kvar, sen ger jag upp... ett tag i alla fall tills jag lugnat ner mig. En stor och mysig halsduk, myskläder och BH fick jag i alla fall införskaffat.

Nu blir det mat, sen ska jag se lite på TV... det brukar sluta med att jag somnar och vaknar upp typ tre timmar senare, så jag funderar på att städa lite i stället.

Inga kommentarer: