måndag 24 september 2007

hey, vicky

Dagen har varit lugnt, jag har inte sysselsatt mig med någonting överhuvudtaget förutom att städa. Det kändes för en gång skull riktigt bra.

Jag har precis titta på dokumentären om Victoria Beckham, och jag var lite besviken över att det var den som Femman visade för några månader sedan, eller så var det så att jag laddade ner den? Hm, minnet är inte sådär pinfärskt... I vilket fall, jag älskar Victoria Beckham! Jag tror det var någon dokumentär om henne för några år sedan (för att påminna mina läsare så är kändisar ett intresse som jag sällan skyltar med) där hon visade upp vääärldens härligaste personlighet, samtidigt som hennes image (som vi alla känner till) är lite tillknäppt och ytlig, det är sällan man ser ett leende på dom läpparna. Det visade ju bara på hur fel man hade om henne, och hur jävla starkt det är av henne att behålla imagen trots alla negativa kommentarer och åsikter. Jag vet själv hur det är, jag vet hur jag är som person och jag vet också hur folk ser mig som inte känner mig... skillnaden är att hon vill ha det så, medans jag kämpar med att inte ha det så.

Sök på victoria beckham på YouTube så hittar du en del. dels en dokumentär om henne och David i typ 9 klipp tror jag... hon är bara så underbar där :)
Ska jag snacka lite om hennes stil (jag älskar ju inte bara kändisar utan kläder också) så tycker jag om den grymt mycket, speciellt den lite rockigare stilen.

Inga kommentarer: