torsdag 30 augusti 2007

viva la swede!

äntligen hemma! jag vill förstås tillbaka nu, men när jag kom hem så hade jag haft magbesvär i flera dagar... fyfan alltså. Men jag orkar inte snacka om resan för det har jag gjort hela tiden sedan jag kom hem. bland annat laddat upp en massa kort, det var en utmaning som tog en hel dag hehe. just nu känner jag bara för att åka iväg igen, till en storstad. storstäder är min grej, att ligga och pressa på stranden har sin tjusning i två dagar sen tröttnar man.

well, tillbaka till verkligheten. dags att boka in nya arbetstimmar och grejer.

tittar runt efter en bärbar dator, det är inte lätt att veta vad man ska ha alltså... det ena är billigare, den andra är större. jaja, vi får väl se hur det blir.

snart är det helg, och jag är för trött för att tänka på vad man ska hitta på.

Inga kommentarer: