torsdag 2 augusti 2007

... and that's the way the cookie crumbles

Jag lovade mig själv att jag inte skulle ha med några fjolliga listor i min blogg, men jag bryter det löftet för denna såg så rolig ut.

Namn: Hanna Elisabeth Eriksson
Födelsedatum: 9 mars 1987
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Mörkbrunt. Orginal färg är blond.
Längd: 1.57 cm
Skostorlek: 37
Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Stjärntecken: Fisk

Din första tanke när du vaknade idag: Vad är klockan?
När somnar du: Vid två så slutar Jay Leno i vanliga fall, så det blir väl något sådan.
När du inte kan sova: Ligger jag och tänker en massa. Onödiga saker som jag måste gå upp för att göra.

Pepsi eller Coca Cola: Cola
McDonalds eller Max: McDonalds är inget mat, så jag får säga Max.
Adidas eller Nike: Nike
Choklad eller vanilj: Hm, svårt... men det blir nog choklad.
Svär du?: För mycket.
Sjunger du?: Jaa, mest i duschen kanske
Duschar du varje dag: Nej
Röker du?: Nej.
Är du förälskad?: crush
Tror du att du någonsin varit kär?: Ja, helt klart.
Gillar du skolan?: Ja, när det går bra.
Vill du gifta dig?: Jaa, helt klart.
Tror du på dig själv: Nja, det är lite dåligt med det.
Blir du åksjuk?: Inte nuförtiden.
Tycker du att du är hälsosam?: Ja, jämfört med andra. Men skulle vilja äta hälsosammare.
Gillar du åska?: Mysfaktor no. 1
Spelar du något instrument?: Nej

Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol?: Ja
Rökt?: Nej
Gått på dejt?: Nej
Kysst någon?: Ja
Shoppat?: Ja
Ätit en hel ask müsli?: Nej
Ätit sushi?: Nej
Stått på scen?: Nej
Blivit dumpad?: Nej
Skejtat?: Nej
Bakat?: Nej
Färgat håret?: Ja
Stulit något?: Ja

Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: Ja
Blivit upptäckt under akten?: Ja, utanför en trappuppgång.
Blivit kallad hora?: Ja, inte av någon annan än mina syskon i och för sig.
Blivit nerslagen?: Nej

I framtiden..

Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: Runt trettio kanske...
Namn på barn?: Oj, det är svårt. Maja och Bella om det blir en flicka. Pojknamn är svårare.
Hur vill du vara när du blir gammal?: En käck liten dam...

Hur ska din drömkille/tjej vara?: Haha, jaaa... mycket humor, känslig men samtidigt lite hård på ytan, nära till skratt... han ska vara så mycket.
Ögonfärg?: Mörka, gillar mörka killar. Men blåa också, huvusaken är att han är brunett.
Hårfärg?: Mörkt (beror förståss på vem jag faller för)
Långt eller kort hår?: Kort, lite halvlångt kanske.
Vikt?: Ingen aning, inte jättesmal och inte jättestor. Huvudsaken är att han har schysta armar och en mysig mage!
Klädstil?: Spelar ingen större roll.
Plats för första kyssen?: Haha, vilka töntiga frågor.

Antal CD-skivor du äger?: Inga, har all musik på datorn. En manson- skiva jag fick en gång har jag i och för sig.
Antal piercings?: None, om man bortser från dom i öronen.
Antal tatueringar?: Niet
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Två eller tre.
Antal saker jag ångrar?: Tre.

Favorit...

Färg?: Svart, rosa, röd och vit.
Plats?: Har ingen...
Film?: Fråga mig inte, finns alldeles för många bra filmer... Men The Green Mile tröttnar jag aldrig på.
Djur?: Häst och hund.
Skor?: Ballerinor och stövlar.
Internetaktivitet?: Bilddagboken och andras bloggar.

Brukar du...

Titta på dig själv i spegeln?: Hela tiden.
Gnälla?: Haha, jag vet bara en som gnäller mer än mig!
Skrika?: Inte nödvändigtvis
Sova?: Jo, för mycket på sistonde
Ha ångest?: Inte riktigt ångest, men...
Skada dig själv med flit?: nää haha
Ta mediciner du inte borde ta?: Nej.
Vilja dö?: Ja
Drömma mardrömmar?: Inte så ofta
Drömma sexdrömmar?: Ja!
Ta droger?: Nej
Försöka vara annorlunda?: Jag är mig själv.
Klä dig i svart?: Ja, fööör ofta!
Gå till kyrkan?: Nej
Gå i skolan?: Inte längre!
Ljuga?: Ja, vita lögner
Hata folk?: Nej, jag tycker bara synd om dom
Lita på folk:? Nej inte i första taget
Åt du senast?: Några timmar sedan
Läste du en bok senast?: Det var ett tag sedan
Köpte du något senast?: Igår, på H&Ms postorder.
Kysste du någon senast?: Hm, på Åsakalaset tror jag... för två veckor sedan.
Svor du senast?: Idag
Sjöng du senast?: Idag
Är det sommar?: Ja

Vem...

Rörde dig sist?: Ingen har rört mig idag, hunden i sånna fall.
Kysste dig sist?: Alex
Kramade du sist?: Morfar
Vill du prata med?: Farfar
Skrek du på sist?: Emma
Sårade dig sist?: Anders
Fick du sms från senast: Carro
Ringde dig senast: Ove


Hur...

Går du: Haltar, väldigt attraktivt
Svarar du i telefonen: Ah, det är Hanna.
Fördriver du tiden: Vid datorn eller Tvn
Tjänar du pengar: På mitt jobb
Bäddar du sängen: Nej
Ofta diskar du: När det blir disk över som inte får plats i maskinen
Går det på jobbet: Bra? Haha
Många stör du dig på: Många

Fyfan, detta var jävligt trist alltså... men nu har jag tagit mig tid till den, så ursäkta för att jag publicerar den.

Inga kommentarer: