fredag 17 augusti 2007

Torsdag natt...

Det var ett tag sedan som jag skrev, snart två veckor sedan. Äh, det har inte vart mycket att skriva om heller för den delen... Jag har jobbat än massa, och har nu två nätter kvar innan jag åker till Bulgarien! Det ska bli så sjukt jävla underbart, ni förstår inte hur länge jag väntat på detta!

I morgon är det tänkt att vi ska in till lilla Kungsbacka för att växla pengar och lukta lite på parfymer som vi antagligen ska köpa på hemresan... Sen hade mamma tänkt att köpa mijdeväskor med. MIDJEVÄSKOR! Jag kan ju inte säga att mina föräldrar klär sig som fullfjädrade turister, men äger man en sådan så är man fast. Min far kan dock klä sig som en trist, i alla fall under varmare väder. Lyssna: Skjorts, vita ben, strumpor och svarta lackskor. Har man otur så kan han även ha en souvenirkeps från nåt ställe i Tyskland och en ljusbrun skinväst. Jag kan nog åka ut för trubbel om han på något sett får reda på att jag har skrivit detta, så jag ska nog sluta här.

Vi hörs efter Bulgarien!

Inga kommentarer: