lördag 29 mars 2008

Västeråsare...

... är snygga. Var man än gick så var alla snygga, speciellt killarna. Jag var där idag med Lina och hennes pojkvän. Jag gjorde världens kap, ett par byxor för 50 spänn (hade 250:- presentkort på Gina Tricot) och ett annat par på H&M för 149:- (50:- klubbrabatt). Sen köpte jag ingenting mer, det är nog lite av ett rekord skulle jag tro. Det brukar alltid slinta med någon topp eller så. Efter shoppingen så mötte vi upp Lina och Mats vänner Tobbe och Angelica och så gick vi lite på IKEA och EL-giganten. Alltså, Tobbe och Lina var dom som pratade i ett... Det gick inte att stoppa dem. Så nu är jag skittrött efter konstant pratande och ätande. Stället vi åt på hade världens största pizzor. Kebabrullarna var dubbelt så stora som dem på Svanen (och då är dom ändå stora). Min hamburgetallrik gick inte att äta med händerna, och pizzafatet som jag fick alltihopa på var täckt av pommes. Självklart åt jag inte upp alltihop.

Ikväll ska jag ta det lugnt helt själv.

1 kommentar:

Anonym sa...

021- the best you can get!