lördag 8 mars 2008

Saturday night

Jahopp då var det helg och lördag. Vi har precis tittat på Melodifestivalen, andra chansen och jag tycker till viss del att rätt låtar gick vidare. Ville att Ola skulle gått vidare, men när man såg hur glad Sibel blev så tyckte jag att hon var värd det. Nordman var riktigt bra när man hört låten några gånger. Lite synd att dom gick vidare bara för att ingen ville att Carola och Andreas skulle det... Menmen, nu ska jag se lite Lost tror jag eller nån film. Jag ska somna ganska tidigt i alla fall för vi ska upp i tid för att gå på auktion och sedan äta lunch i Uppsala. Premiär för Hanna i Uppsala! Jag fyller ju år i morgon, så det är lite därför vi tar oss en utflykt och äter ute.
Bilderna nedanför är från igår (fredag). Vi var i Västerås och köpte bland annat presenter till födelsedagskalaset killarna skulle gå på. Där såg jag en väldigt söt TV som jag inte hade tackat nej till... faktiskt! Jag köpte även en vårjacka på H&M för inte mycket pengar. Sen på kvällen var det lite fredagsmys framför Let's Dance. Killarna åt glass och jag och Therese åt Fläskfilé med wookade grönsaker, klyft potatis och beanairsås (stavning?). Väldigt gott!

1 kommentar:

Emma sa...

Det är ju en Disney dvd, det är en sån sven ska ha fast den ska vara orange :P.. Bearnaise heter det :P