torsdag 20 mars 2008

Hej!

Senast när jag fyllde år va? Vi var ju i Uppsala, en jättefin stad verkligen! Vi åt, shoppade och tittade på stan.


Helgen efter det var vi på tre olika loppisar varav en av dem var något att ha, enligt mig då som bara letade väskor eller söta hattar. Hittade en röd jättesöt sak i äkta skin, nappaskinn tror jag till och med. 50 spänn fick jag ge för den! Sen fikade vi på ett mysigt café - Tant Gredelin. Och det är precis så mysigt som det låter!.Bondromanrik på högsta nivå. Biträdena hade Madickenförkläden! Efter det så tog jag en lite shoppingrunda på stan här i Enköping... Fyndade bland annat två klänningar för 99:- styck!

Idag ska jag hem en sväng för att sedan åka tillbaks hit på tisdag igen. Fick precis ett påskägg av pojkarna, så himla sött! Igår hade Therese köpt med sig tidningar, mackor, dricka, yogurt och massa annat gott för min hemfärd... otroligt snällt! Så nu ska jag fixa lite frukost och titta på The Voice för att sedan göra mig i ordning och åka hem.
Vi syns och hörs!

Gustav som Sockerbagare och Påskkyckling. Är han inte för söt?


Inga kommentarer: