söndag 25 maj 2008

dear sunday

Jag är helt slut. Värmen tar kål på mg här uppe i Enköping. Men jag antar att den är lika överjävlig där hemma med? Ni som känner mig vet att jag blir som ett monster när jag blir obekvämt varm. Anyways. Vi satt vid ett underbart litet hamncafé nere på stan, riktigt fint. Det får mig att längta till sena utekvällar på uteserveringarna där hemma. Men på torsdag packar jag väskan, och på fredag är jag hemma igen! Mamma och pappa har bokat in sig på ett litet hotell/bed & breakfast nere på stan. Det går i gamla anor det där hotellet... Eller, inte själva hotellet men byggnaden är nog från tidigt 1900-tal. Tänk dom där husen vid kullerstensgatorna på Gotland... Ungefär i den stilen.


Jag är föresten jättedålig på att ändra status på MSN när jag inte är vid datorn... Fredrik, om du läser det här; jag ringer dig sen istället!

Nu ska jag sätta mig på altanen med en bok och sola lite. Ger er några bilder, för det var ett tag sedan nu.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hey! Kunde inte låta bli att skriva, slumpade en bild när ja va inne o kika på bilddagboken, och då kom en bild från dig fram..så kika jag lite mer. o du verkar ju frän! hehe. Och när jag läst mkt du skrivit så påminner du lite om mig själv. hehe nu kanske du tänker men va fan skriver hon över huvud taget för? xD ha det bra iaf! Bra blogg .